GOOGLE ADS & PPC – PLAĆANJE PO KLIKU
Strategija i upravljanje Google oglasima i ključnim rečima sa plaćanjem po kliku – segment koji donosi momentalne efekte i prodaju
Napravite sledeći korak u online oglašavanju i uspostavite dominaciju za ključne reči vezane za Vašu industriju. Postavite svoje proizvode i usluge na vrh Google-a i povećajte prihod koristeći vrlo isplative PPC strategije licitiranja!
GOOGLE ADS je najveća medijska platforma za pretragu koja podstiče saobraćaj ka Vašem sajtu i povećava konverzije. Sa PPC (pay per click) kampanjama i oglasima na društvenim mrežama, u mogućnosti ste da hiper-ciljate svoju publiku i isporučujete kreativne i efektne oglase koji izgledaju individualno personalizovani. Imamo takođe neprocenjiv uvid u podatke o ključnim rečima i korisnička iskustva koja takođe možemo primeniti na vašu SEO strategiju.
FORMIRAMO UPRAVLJANJE PPC KAMPANJOM IZ TEMELJA.
GOOGLE ADS kao najefikasniji način reklamiranja je neverovatno moćan i efikasan alat za kanalisanje relevantnog saobraćaja na Vaš web sajt upravo kada ljudi traže proizvode ili usluge koje nudite.
Zahvaljujući detaljnom istraživanju ključnih reči i idealnom plasiranju oglasa, u mogućnosti smo da obezbedimo i održavamo broj klikova kojim ćete biti ispred konkurencije uz kontrolu potrošnje budžeta. Vaši oglasi se prikazuju relevantnoj publici kroz određivanje ključnih reči, kao i definisanje različitih publika i interesnih grupa, kao i mesta gde će se prikazivati reklama.
Google oglašavanje osigurava da vaša web stranica odmah dobije publicitet. ADVERTAUN nudi prilagođene PPC kampanje i strategije ciljanja. Povećajte promet, konverzije na web stranici i prihod bez trošenja puno vremena i truda. Kontaktirajte nas i videćete pozitivne rezultate već za nedelju dana.
Naš PPC proces:

Analiza ključnih reči

Analiza konkurencije

Strategija licitiranja

Re-marketing

Kreativni dizajn i kopirajting

Praćenje konverzija

Dnevna poboljšanja
ZAŠTO VAM JE POTREBNO PPC OGLAŠAVANJE?
Oglašavanje sa plaćanjem po kliku ili PPC oglašavanje je jedan od najefikasnijih načina da svoj brend ili poruku dovedete pred publiku.
U PPC oglašavanju, ne morate da tražite publiku – publika traži vas. Bilo da je vaš cilj da doprete do nove publike ili povećate stope konverzije, PPC oglašavanje može da proizvede željene rezultate.
JEDAN OD NAJBRŽIH NAČINA DA RAZVIJETE SVOJE POSLOVANJE
PPC oglašavanje, ako se uradi kako treba, može povećati vaš prihod na najisplativiji i najbrži mogući način. Uopšteno govoreći, PPC oglašavanje košta manje po konverziji. Oglasi se pojavljuju samo pored relevantnih rezultata pretrage na pretraživačima. Što je najvažnije, plaćate samo po kliku – ne i po pojavljivanju oglasa.
Pored ravnoteže između troškova i prihoda, takođe možete iskoristiti ove prednosti za kratko vreme. Možete iskusiti povećanje saobraćaja tokom prve nedelje vaše PPC kampanje. Zato je PPC oglašavanje glavna strategija za brzi rast.
Našim klijentima pružamo praćenje učinka kampanje i uvid u realnom vremenu kako biste poboljšali marketinšku efikasnost. Potrošite manje novca da biste dosegli više klijenata i dobili kvalifikovanije potencijalne klijente.
DOĆI ĆETE DO PRAVE PUBLIKE
PPC oglašavanje je hiper-ciljano. Možete lako suziti svoju ciljnu publiku. Postoji demografsko ciljanje gde možete da filtrirate publiku na osnovu starosti, pola, lokacije ili čak tipa uređaja koji koriste. Ciljanje na tržištu vam omogućava da dosegnete publiku koja je ili kupila vaše proizvode ili pokazala interesovanje za vašu web stranicu i/ili proizvode.
Ciljanje sa prilagođenom namerom je donekle slično ciljanju na tržištu, ali umesto toga možete da dosegnete publiku koja izražava snažnu nameru kupovine bilo kog od vaših proizvoda. Ova namera se identifikuje korišćenjem „ključnih reči za kupovinu“ u pretragama. Takođe možete da ciljate slične ključne reči u okviru kopije vaših oglasa putem ciljanja ključnih reči za sadržaj.
Kampanje za remarketing, s druge strane, mogu se koristiti za ciljanje korisnika koji su prethodno posetili vašu web stranicu. Ovo je takođe još jedna efikasna strategija.
KONVERZIJA JE LAKŠA
Svaki klik je potencijalna konverzija na nivou kupovine vašeg toka prodaje. Namera kupovine je obično visoka kod PPC posetilaca. Više od polovine PPC posetilaca zapravo nastavlja sa kupovinom proizvoda.
Sve u svemu, PPC oglasi imaju veće stope konverzije. Prosečna stopa konverzije na Google Ads mreži za pretragu je 2,70%. Oglasi takođe čine više od polovine klikova na prvoj stranici Google-a.
Još jedna prednost PPC oglasa je u tome što se posetioci preusmeravaju na odredišne stranice koje služe kao odredišta oglasa. Ova odredišta oglasa navode posetioce da nastave sa procesom kupovine ili drugim ciljem konverzije kao što je stvaranje potencijalnih klijenata.