SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION OPTIMIZACIJA PRETRAŽIVAČA)
Mnogo bolji rezultati + visoka pozicija na Google-u sa pametnom SEO strategijom
SEO je bez sumnje najbitniji segment u digitalnoj priči. Odličan SEO osigurava da vaša web stranica dominira rezultatima Google pretrage. Oslanjamo se na višekanalni pristup za usmeravanje saobraćaja na vašu web stranicu, uz drastično povećanje posete i konverzija i izgradnju lojalnosti brendu.
Kada je u pitanju GOOGLE pretraga, postoji mnogo faktora koji su van vaše kontrole. Ali kada je u pitanju vaša SEO strategija, možete eliminisati mnoga nagađanja.
Činjenica je da 85% korisnika interneta ne otvara drugu stranu pretrage na GOOGLE pretraživaču. SEO usluge su smišljene tako da ostvaruju dva glavna cilja: korak po korak pomeraju web sajt vaše kompanije ka samom vrhu rezultata pretrage i održavaju je tamo. Ovo ostvarujemo kroz kvalitetan web sadržaj, razvoj linkova i pažljivo odabrane ključne reči.
OMOGUĆAVAMO DA VAŠ SAJT BUDE NA PRVOJ STRANI GOGLE PRETRAGE ZA VELIKI BROJ VAŽNIH KLJUČNIH REČI
Bez efikasnog digitalnog marketinga, male su šanse da će vaše poslovanje rasti ili dobiti nove kupce, zbog čega ovaj aspekt zahteva dužu pažnju.
Vaša web stranica bi trebalo da bude glavni marketinški alat u vašoj poslovnoj strategiji, a profesionalne marketinške usluge na mreži koje pružamo vam pružaju laka sredstva da maksimalno iskoristite internet tržište koje se brzo razvija.
Poznato je da GOOGLE i ostali pretraživači vrednuju web stranice koje pružaju kvalitet u odnosu na one koje to ne čine. Nudimo SEO usluge koje podstiču prodaju, ne samo puko povećanje saobraćaja. Bilo da pravite novi ili optimizujete postojeći sajt, takođe kreiramo upečatljiv sadržaj za maksimalne konverzije. Pregledavamo i optimizujemo vaše kampanje svakih 7 dana, prilagođavajući se da bismo kontinuirano poboljšavali kvalitet i kvantitet toka potencijalnih klijenata.
Ako ne znate kako da kreirate pravi sadržaj, vaša web stranica će nestati u dalekim ćoškovima sajber prostora, i niko je neće videti u pretraživaču. Suprotno tome, razvoj i primena dobre SEO strategije će pokrenuti vašu web stranicu ispred vase konkurencije, privlačeći vam gomilu novih pratilaca i kupaca.
Razlika između beskorisne SEO strategije i efikasne uglavnom se svodi na kvalitet. Dobra SEO strategija se oslanja na sadržaj koji stvara vrednost za čitaoce, a istovremeno uključuje relevantne ključne reči i fraze koje su prirodno raspršene po sadržaju. Pored natprosečnih veština pisanja, morate takođe:

PRONAĆI PRAVE KLJUČNE REČI

IZGRADITI ODLIČNO OPTIMIZOVAN WEB SAJT

NAPRAVITI VRHUNSKI SADRŽAJ

RAZUMETI PRAVO VREME POSTAVLJANJA KAMPANJA

NAPRAVITI JAKE BACK LINKOVE
Ovi ključni aspekti su ono što će vas postaviti na pravi put ka uspehu vašeg poslovanja ili e-shopa.
PRATIMO NAJBOLJE PRAKSE I ISKUSTVA SEO
Možete provesti stotine i hiljade sati istražujući ključne reči i besciljno ih uključujući u svoj sadržaj, ali ako ne znate kako da ih pravilno postavite, kreirate visokokvalitetan sadržaj ili optimizujete svoju web stranicu, ceo proces će biti kao trčanje u krug.
Pratimo najsavremenije SEO prakse kako bi osigurali da će vaš web sajt ili e-shop dobiti više priznanja i povećati prodaju. Kreiranje najkvalitetnije SEO strategije nije jednostavan zadatak, posebno ako već imate postojeći web sajt koji sadrži obimnu listu proizvoda. Potrebna vam je čvrsta strategija da ubrzate proces i da ga ispravite.
Od davanja prioriteta stranicama, kreiranja toka posla i praćenja konkurencije, razumemo sve što ide u kreiranje najefikasnije SEO strategije za vaš web sajt ili web prodavnicu.
Da zaključimo – SEO je konstantan proces koji zahteva vreme da se organski napreduje ka najvišoj poziciji u rangu Google-a.
SEO PROCES

1. OTKRIVANJE PROBLEMA
Pre nego što bilo šta potpišemo, radimo SEO reviziju vaše web stranice da vidimo gde su glavni problemi i mogućnosti. Odatle ćemo napraviti 100% prilagođeni SEO plan, tako da nema brige.
Na kraju krajeva, SEO potrebe vaše web stranice se razlikuju od potreba čak i web stranice vašeg najbližeg konkurenta. Dakle, ako želimo da pružimo odlične rezultate, moraćemo da imamo SEO strategiju koja se direktno bavi problemima i mogućnostima sa kojima se vaša web stranica suočava.
2. ISTRAŽIVANJA
Odlično, tek smo počeli da radimo zajedno. Šta sad?
Gledamo web sajtove vaših konkurenata, vaš Google Ads nalog, vaše postojeće rangiranje i razne alate za istraživanje ključnih reči da bismo pronašli ključne reči koje imaju:
1. Veliki obim pretrage
2. Visok potencijal konverzije
3. Stvarno su dostižni
Previše SEO kampanja je neuspešno jer su fokusirane na ključne reči koje zapravo ne donose prihod. Ili zato što se fokusiraju na ključne reči koje nisu dostupne.
Identifikovaćemo 200+ najboljih ključnih reči za vas koje imaju i veliki obim pretrage i visok potencijal konverzije. Zatim ćemo dati prioritet ključnim rečima koje su zaista dostižne i koje su samo nekoliko pozicija udaljene od povećanja prometa i prihoda.
3. OPTIMIZACIJA
Sada je vreme da optimizujete svoju web stranicu za sve ključne reči visoke vrednosti koje smo pronašli. On page Optimizacija se razvila tako da je prevazišla i dalje bitne segmente kao što su – title tagovi, meta descriptions i header tagovi.
4. TEHNIČKA ANALIZA
Rangiranje na samom vrhu Google pretrage je dovoljno teško sa web stranicom koja ima već prilagođen SEO, ali je gotovo nemoguće za loše optimizovan sajt ili sajt sa problemima indeksiranja.
Većina vlasnika e-trgovine ne shvataju da postoje verovatni tehnički problemi koji koče njihovo rangiranje i saobraćaj.
1. Da li se sve vaše stranice proizvoda indeksiraju?
2. Da li je struktura vaše veb stranice optimizovana za pretraživače?
3. Da li filtriranje i sortiranje stranica kategorije izaziva duple URL adrese?
4. Da li se vaše stranice učitavaju presporo?
Tokom ovog koraka pobrinućemo se da vaša web stranica bude 100% prilagođena SEO-u i da nema bilo kakvih tehničkih problema.
5. LINK BUILDING
Studije korelacije su dokazale da je broj i kvalitet backlinkova ka vašoj web stranici jedan od najvažnijih faktora za postizanje vrhunskog rangiranja na Google-u.
Ali dobijanje više backlinkova ne znači uvek bolje rangiranje i veći prihod. Potreban vam je pravi tip backlinkova koji zaista imaju uticaj.
6. CONTENT MARKETING
Jedan od naših omiljenih načina da izgradimo backlinkove je content marketing li marketing sadržaja. Naš tim kreira sveobuhvatan sadržaj koji promovišemo relevantnim blogerima.
Možete imati njakvalitetniji i najbolji sadržaj na webu, ali ako ga niko ne vidi onda neće dobiti nikakve backlinkove. Zbog toga pokrećemo sve elemente sadržaja kroz naš detaljni proces promocije sadržaja.
Počinjemo sa veoma povezanom temom, a zatim dolazimo do svih primenljivih potencijalnih prospekata.
1. Relevantni blogovi
2. Web stranice koje povezuju sličan sadržaj
3. Pregledi industrije
4. Stranice „Recommend links“
5. „Best of“ stranica